Әдістемелік жұмыстар » Страница 7 » Б.Римова атындағы орта мектеп-гимназия
Жетісу облысы
Қаратал ауданы білім бөлімінің
"Б.Римова атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
Математикалық сауаттылықты дамытуда АКТ-ны колдану
11
февраль
2020
Математикалық сауаттылықты дамытуда АКТ-ны колдану
Математика пәнінің мұғалімі Ахметжанов Д.М. мұғалімдер арасында шебер сынып өткізді. «Kаhoot» бағдарламасы жайлы мұғалімдермен ой бөлісті. «Kаhoot» бағдарламасы арқылы мұғалімдер тест құрастырды. Құрастырған тестің дұрыс, дұрыс емес жауаптары бірден интербелсенді тақтадан шығып отырды.
Информационные технологии и межпредметная связь-как средство активизации познавательной деятельности учащихся на уроке математики
10
февраль
2020
Информационные технологии и межпредметная связь-как средство
Математика пәнінің мұғалімі Жапенева К.К. мұғалімдер арасында шебер сынып өткізді. Фигуралар арқылы мұғалімдер топқа бөлінді. Математика сабағында басқа пәндермен байланыс қандай екендігі туралы мұғалімдерге ақпарат берілді. Топтарға «бәйтерек» және «көмір өндіру» туралы тапсырма берілді. Осы тапсырма арқылы мұғалімдер есептер құрастырды. Мұғалімдердің құрастырған есептері қай тақырыппен және қай пәнмен байланысты екендігі туралы айып өтті. Мұғалімдер жұмыстарын бір-бірімен алмастырып,
Электр тогы. «Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы»
10
февраль
2020
Электр тогы. «Тізбек бөлігіне арналған Ом заңы»
Физика пәнінің мұғалімі Касымбаева Н.А. 10 «а» сыныбына ашық сабақ өткізді. Ширатту жаттығулары арқылы үй тапсырмасын тексерді. «Түсіндіру және сипаттау» әдісі арқылы 1-тапсырмада берілген U=IR формуласына тәжірибе жүргізіп, қорытып шығарды. «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы 2-тапсырма бойынша үш топқа өткізгіштің күші неге тең? тапсырмасы берілді. Топтар жұмыстарын алмастырып, бірі-біріне өзара бағалау жасады.3-тапсырма бойынша оқушылар құрал жабдықтармен схема құрастырды.
Атомная энергетика
07
февраль
2020
Атомная энергетика
Физика пәнінің мұғалімі Калибекова А.К. 11 «б» сыныбына ашық сабақ өткізді. «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы оқушыларға сұрақтар қойды. Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, постер қорғады. «Бағдаршам» әдісі бойынша топтар бірін-бірі бағалады.
Таблицалар
06
февраль
2020
Таблицалар
Информатика пәнінің мұғалімі Кыдырбаева Н.Г. 10 «а» сыныбына ашық сабақ өткізді. Оқушылармен бірлесе отырып, сабақ мақсатын шығарды. «Браузер» атауымен 2 топ құрылды.1-тапсырма бойынша топта отырған оқушылардың әр қайсына тапсырма жазылған парақша таратылып, тектердің атауын жазды. 2-тапсырма бойынша оқушылар 1-тапсырмада көрсетілген тектер көмегімен топтың ішінде сандық бойынша жұпқа бөлініп, веп парақ құрды.Дескриптор арқылы оқушылар өзін-өзі бағалады.3-тапсырма «Kahoot» әдісі бойынша тест
Сложение и вычитание десятичных дробей
06
февраль
2020
Сложение и вычитание десятичных дробей
Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру үшін «Менің көңіл-күйім» жаттығуынан бастады. Берілген тапсырма бойынша ондық бөлшектерді қосу және азайту алгоритмін анықтады. «Кім жылдам?" ойыны арқылы мәселе есептерді шығарды. Әр топ ондық бөлшектерді қосу және азайту сұрақтарын құрастырды. Топтық жұмыс бойынша оқушылар " геометриялық фигураларды» дәлелдеп көрсетті. Дескриптор бойынша оқушылар өзін-өзі бағалады. Математика пәнінің мұғалімі Жапенева К.К.
Тригонометриялық формулалар
05
февраль
2020
Тригонометриялық формулалар
Сабақ мақсаты оқу мақсатына негізделген. «Ми шабуыл» әдісі арқылы үй тапсырмасы тексерілді. «Жұбыңды тап» әдісі арқылы оқушыларға карточка таратылып, есептер шығарылды. «+, -» әдісі арқылы оқушылар өзін-өзі бағалады. 2-тапсырма бойынша әр топ формулаларды дәлелдеді, алдын ала берілген дескриптор бойынша оқушылар өзін-өзі бағалады. «Kahoot» әдісі арқылы оқушылар тест тапсырмаларын орындады. 7 оқушы жоғары, 10 оқушы орташа деңгейде балл жианды. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы топтар
Төртбұрыштармен ұшбұрыштың аудандары
05
февраль
2020
Төртбұрыштармен ұшбұрыштың аудандары
Математика пәнінің мұғалімі Амирбаева А.О. 8 «а» сыныбына ашық сабақ өткізді. «Жіктеу» тәсілі арқылы сыныпты үш топқа біріктірді. «Ой түрткі» әдісі арқылы оқушылар сабақтың тақырыбын ашты. 1-тапсырма бойынша бос орынға тиісті аудан формулаларын жазып, есептер шығарды. Оқушылар параллелограмның сүйір бұрышы 30 градусқа тең, бір қабырғасы екінші қабырғасынан 4 см артық болды. Параллелограмның периметрі 92 см-ге тең екенін белгілі болды.
Еnergy kinds  of  energy
04
февраль
2020
Еnergy kinds of energy
Физика пәнінің мұғалімі Касымбаева Н.А. 9 «ә» сыныбына ашық сабақ өткізді. Сабақ мақсаты оқу мақсатына негізделген. «Аудиовизуалді» әдісі арқылы оқушыларға бейнефильм көрсетілді. Оқушылар топтаса отырып, есепті қазақшаға аударып, мағынасын түсініп, формулаға қойып есептер шығарды. Ағылшын тілінде термин сөздерді қайталап, есте сақтау кабілеттері арттыру мақсатында ойын ойнатылды. «Жалған және ақиқат» жұптық жұмысы жүргізілді. Оқушылар жұмыстарын бір-бірмен алмастырып, өзара бағалау жасады.
«XXI ғасыр-нақты ғылымдар ғасыры»
03
февраль
2020
«XXI ғасыр-нақты ғылымдар ғасыры»
Бикен Римова атындағы МДШО бар орта мектеп-гимназиясында физика, информатика, математика пәндерінің апталығы өтті. Тақырыбы:«Сабақта оқушылардың оқу нәтижелерін критериалды бағалау тиімділігі» Мақсаты: Жаңартылған білім мазмұны негізінде критериалды бағалау арқылы сабақта оқу нәтижелеріне қол жеткізудің жолдарын қолдану.  
Назад 1 2 3 4 5 6 7 Вперед