01
сентябрь
2021
PISA, TIMSS-2022 халықаралық зерттеуге дайындық бойынша анықтама
PISA, TIMSS-2022 халықаралық зерттеуге дайындық бойынша
анықтама
«Қазақстан жолы — 2050: бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ атты Жолдауында «Ұлттық білім берудің барлық буынының сапасын жақсартуға бізді ауқымды жұмыс күтіп тұр. Осыған орай,үлкен жауапкершілік жүктеліп отырған мұғалімдерге жаңашылдықпен жұмыс жасауға тура келеді. Ең алдымен барлық пәндер бойынша білім сапасын арттыру керек»
К.Токаев
Мақсаты: жалпы білім беретін мектепте Қазақстан Республикасының зияткерлік, дене және рухани тұрғысынан дамыған азаматын қалыптастыру, оның құбылмалы әлемге әлеуметтік бейімделуін қамтамасыз ететін білім алудағы қажеттіліктерін қанағаттандыру болып табылады.
Міндеті:
РІSА шеңберіндегі тестілеу барысында функционалдық сауаттылықтың үш саласы бағаланады: оқудағы сауаттылық, математикалық және жаратылыстану-ғылыми сауаттылық
Еліміздің егемендік алуына байланысты жалпы білім беру жүйесі айтарлықтай дәрежеде кайта қаралып, оны жетілдіру жолдары іздестірілуде. Болашақ коғам мүшелерінін өмір сүріп нәтижелі қызмет етуінде математикалық білімдердің жасайтын ықпалы мол.
«Мұғалім көп әдісті білуге тырысуы керек. Оны өзіне сүйеніш, қолғабыс нәрсе есебінде қолдануы керек »,- деп Ахмет Байтұрсынов айтқандай қазіргі заман талабына сай білім беру мәселесі сол қоғам мүддесіне сай болуы керек. Өз ісінің щебері ғана жоғары жетістіктерге жетеді .
Еліміздің осы алдымызға қойған бағдарламаны іске асыру үшін мектебімізде қыркүйек айыннан бастап PISA, TIMSS-2022 халықаралық зерттеуге дайындық бойынша жоспар құрылып, мектеп директорымен бекітілді. Осы жоспарға сәйкес іс-шаралар жүргізулуде. 15 жастағы оқушылардың тізімі бекітілді, мектеп іс-шараларды үйлестіругекоординатор болып ДОІЖО Л.Кыдырбаева бекітілді.
PISA, TIMSS-2022 халықаралық зерттеуге дайындық бойынша әдістемелік отырыста қаралып, пән мұғалімдеріне бағыт-бағдар берілді, ата-аналармен жоспар бойынша PISA, TIMSS-2022 халықаралық зерттеу тақырыбында түсініктеме жұмыс жүргізілді.
Жаратылыстану-математикалық және оқу сауаттылық бойынша пән мұғалімдері жоспар құрып кесте бойынша әр сенбі сайын қосымша сабақ жүргізеді.
ДОІЖО: Л.Кыдырбаева
анықтама
«Қазақстан жолы — 2050: бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ атты Жолдауында «Ұлттық білім берудің барлық буынының сапасын жақсартуға бізді ауқымды жұмыс күтіп тұр. Осыған орай,үлкен жауапкершілік жүктеліп отырған мұғалімдерге жаңашылдықпен жұмыс жасауға тура келеді. Ең алдымен барлық пәндер бойынша білім сапасын арттыру керек»
К.Токаев
Мақсаты: жалпы білім беретін мектепте Қазақстан Республикасының зияткерлік, дене және рухани тұрғысынан дамыған азаматын қалыптастыру, оның құбылмалы әлемге әлеуметтік бейімделуін қамтамасыз ететін білім алудағы қажеттіліктерін қанағаттандыру болып табылады.
Міндеті:
- Оқушылардың пән бойынша білім деңгейлерін арттыру және оқушылардың пән бойынша мүмкіндіктерін анықтау;
- Оқушылардың пәнге деген кызығушылығын арттыру;
- Табиғи қабілеттеріне, қызметтеріне сәйкес жоғарғы деңгейге көтерілуіне және дарындық қасиеттерініңашылуына толық жағдай жасау, білімге құлшынысын арттыру;
- Ойлау қабілетінің ұштала түсуіне ықпал жасау;
- Өз беттерімен ізденіп жұмыс жасау және өз пікірлерін қорғай алу дағдысына бейімдеу;
- Ынтасын және белсенділгін арттыру, толық бағағлау.
- Таланттылар өз қабілеттері мен икемдлігін одан әрі бекіте түседі;
- Әлсіздер оқуға ниет білдіріп, өзіне деген сенімсіздіктен арылады;
- Күшті топтарда оқуға деген ынта артады;
- Білім дәрежесі бірдей оқу топтарында оқу жеңілдейді;
- математикалық сауаттылығы жоғарылайды, болашақта өмірде алған білімдерін тиімді қолдана алады.
РІSА шеңберіндегі тестілеу барысында функционалдық сауаттылықтың үш саласы бағаланады: оқудағы сауаттылық, математикалық және жаратылыстану-ғылыми сауаттылық
Еліміздің егемендік алуына байланысты жалпы білім беру жүйесі айтарлықтай дәрежеде кайта қаралып, оны жетілдіру жолдары іздестірілуде. Болашақ коғам мүшелерінін өмір сүріп нәтижелі қызмет етуінде математикалық білімдердің жасайтын ықпалы мол.
«Мұғалім көп әдісті білуге тырысуы керек. Оны өзіне сүйеніш, қолғабыс нәрсе есебінде қолдануы керек »,- деп Ахмет Байтұрсынов айтқандай қазіргі заман талабына сай білім беру мәселесі сол қоғам мүддесіне сай болуы керек. Өз ісінің щебері ғана жоғары жетістіктерге жетеді .
Еліміздің осы алдымызға қойған бағдарламаны іске асыру үшін мектебімізде қыркүйек айыннан бастап PISA, TIMSS-2022 халықаралық зерттеуге дайындық бойынша жоспар құрылып, мектеп директорымен бекітілді. Осы жоспарға сәйкес іс-шаралар жүргізулуде. 15 жастағы оқушылардың тізімі бекітілді, мектеп іс-шараларды үйлестіругекоординатор болып ДОІЖО Л.Кыдырбаева бекітілді.
PISA, TIMSS-2022 халықаралық зерттеуге дайындық бойынша әдістемелік отырыста қаралып, пән мұғалімдеріне бағыт-бағдар берілді, ата-аналармен жоспар бойынша PISA, TIMSS-2022 халықаралық зерттеу тақырыбында түсініктеме жұмыс жүргізілді.
Жаратылыстану-математикалық және оқу сауаттылық бойынша пән мұғалімдері жоспар құрып кесте бойынша әр сенбі сайын қосымша сабақ жүргізеді.
ДОІЖО: Л.Кыдырбаева